24 februari

Talet gick finfint! Jag hade först av alla, vilket var extremt skönt! Jag och Siri var faktiskt de enda i min grupp som blev godkända direkt, alla andra fick några mindre detaljer som läraren ville ha bättre. Alla behöver dock inte göra om, men jag är så otroligt stolt över mig själv som gjorde så bra ifrån mig att läraren godkände mig direkt!! 

Så nu har jag ytterligare en avklarad kurs, helgen kunde inte börjat bättre. För helg är precis vad jag har! Är ledig fyra dagar i rad nu, ska bli riktigt skönt att bara kunna ta det lugnt utan att behöva tänka alltför mycket på skolan, det har varit en hel del att göra nu den senaste tiden. Snart börjar vi med två nya kurser också och då lär det bli en hel del att göra igen, så jag får passa på att njuta nu. 

På måndag kommer Rasmus ner. Ska bli så underbart att få träffa honom igen. Tre veckor är alldeles för lång tid att inte ses på :( Nästa vecka har jag dessutom skola bara mån-tis så jag kan umgås med Rasmus riktigt mycket! :) Längtar!

- Paulina

Kommentarer
Postat av: Marita

Så skönt att talet gick så bra! Åh va härligt med långhelg. Då har du ju gott om tid att ta dig till Coop och köpa toapapper :)

Jag längtar efter dig, vi måste snart ta och åka ner till Malmö.

Kram kram

2010-02-25 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0