9 februari

Igår slängde jag mitt livs första utslitna diskborste. Oh my God, I'm so grown up!

Har inte skrivit här på ett tag nu, så ni kanske har missat att jag varit en tur i Borås över helgen. Åkte tidigt i torsdags och kom tillbaka till Malmö i söndags kväll. Var riktigt kul att träffa folk igen även om jag inte varit nere i Malmö så länge efter jullovet. Passade på att fira att jag och Rasmus varit tillsammans i ett år i lördags. Vi var och åt på Oliven. Var jättetrevligt, men en aning läskigt till att börja med. Det kändes så otroligt vuxet på något vis och man kände sig en aning löjlig när man beställde läsk till maten.

Tåget tillbaka till Malmö gick 18.31 från Borås i söndag och sen var det byte i Varberg. Till Varberg gick allt bra, men tåget som gick därifrån och till Malmö saknade (jag fattar fortfarande inte hur det kan gå till!) några vagnar, så tåget var helt överfullt, så jag fick stå upp i 2 timmar. Ganska så segt med tanke på att jag hade tänkt att antingen sova en stund eller plugga, men det gick inte. Fick i alla fall sitta sista kvarten, från Lund till Malmö.

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0