24 januari

Nu har hostan också kommit. Och huvudvärken är på väg.. Jag är verkligen inte det minsta sugen på att vara i skolan imorgon klockan nio. Föreläsning till tolv och sen ska en tredjedel av klassen ha övning i Digitala verktyg. Jag hoppas verkligen inte att jag är i den tredjedelen, för jag behöver dessutom jobba med gruppen till redovisningen som är på fredag. Vi får väl se hur pigg jag är..

Nåväl, nog med självömkan nu. Tänkte faktiskt sova nu så jag blir lite piggare imorgon. Måste bara berätta om en sak som hände innan idag. Som ni vet var min kusin Elias nere över helgen med Pappa och Gunnel. Innan när han lekte lite med sina bilar på golvet så reste han sig plötsligt och gick och kramade mig och sa "Jag älskar dig". Jag smälte inombords kan man lugnt säga! Min älskade lilla kusin :)

God natt och sov gott
- Paulina

Kommentarer
Postat av: Marita

Han är för söt! Hoppas att du mår bättre idag.

Kramis mamma

2010-01-25 @ 08:51:55
Postat av: LilleBror

naaw

han gjorde nästan samma sak me mej fast han sa... jag har saknat dej sååååå mkt :p

2010-01-26 @ 21:35:22
URL: http://joojobredberg.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0