1 juni

Det har varit minst sagt händelserika veckor det senaste. Mängder av foton har tagits och jag tänkte därför beskriva den senaste tiden med mindre text och massor med bilder istället. Roligare både för er och för mig!


Jag och Siri var ute och gick i Pildammsparken en dag. Då visade hon mig den här fina utomhusteatern.




Jag gick hem från skolan en dag och från sjukhuset en annan dag. Då tog jag lite härliga bilder.










Jag hade fruktansvärt tråkigt en kväll. Resultat: fota i trädgården.








Åkte en sväng till Lund och kollade på Lundakarnevalen. Aningen högre standard på grejerna än i Teknis kortege.
















Efter själva karnevalen så umgicks jag med en klasskompis som bor i Lund och flera av hennes vänner.






Inne i ett tält på karnevalsområdet fick man för 15kr testa Tens, det vill säga att man fick ström skickad genom armen och sedan skulle man spela spel medan armen ryckte helt galet. Läskig känsla men otroligt roligt!




Jag och några klasskompisar gick Blodomloppet. Jag stod en stund och suktade efter alla picknickkassar som delades ut till alla lag. (vilket vi inte var, och därför fick vi ingen kasse)




Den 27:e var det AVK-utställning i skolan, där vi ettor och tvåorna ställde ut de projekt vi arbetat med under året. Var riktigt trevligt och roligt att se vad alla åstadkommit. Sen så var ju gratis-maten och gratis-drickan bara ett plus!










Jag och Rasmus tog en trevlig liten cykeltur en kväll.















Många bilder! Men man säger ju att en bild säger mer än tusen ord, och eftersom jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden så måste jag ju kompensera! Snart kommer jag i alla fall hem till Borås! :D Har bara skola imorgon och på torsdag, sen blir det till att njuta av det fina vädret i Malmö några dagar innan vi styr hemåt med bilen FULL av min packning! 

- Paulina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0