16 juni

Idag har jag och Rasmus varit i Göteborg. Det blev lite shopping, äta jordgubbar i Kungsparken och äta god sallad från hemköps salladsbuffé till lunch på Skansen Kronan. Sedan blev det lite mer shopping, glass i centrum och hårklippning för oss båda. Har varit en minst sagt härlig dag och förhoppningsvis blir det mer sådana framöver. Jag har till exempel bestämt att vi ska till Borås Djurpark någon dag (kanske lyckas lura med mig kusinen också?). Sedan så måste vi till Liseberg någon dag också och till havet och bada och... ja massa roligt skall hinnas med i sommar! 

Här kommer i alla fall några små godbitar från dagen :)

















(Jag bestämde att Rasmus skulle posera lite i trappan!)





Tack för en underbar dag Rasmus <3


- Paulina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0