11 mars

Nu är det packning som gäller. Imorgon bär det äntligen av till Borås en liten sväng över helgen. Vi åt för ett tag sedan en otroligt god middag; stekt torsk med potatis och kall sås. Det var faktiskt första gången som jag tillagade fisk här nere i Malmö och jag insåg att jag är väldigt korkad som inte äter fisk oftare, det är ju verkligen hur gott som helst!

Tidigare ikväll var jag och Siri på ett skivstång/spinning-pass på friskis. 90 otroligt jobbiga men roliga minuter! Jag har redan bokat samma pass till nästa vecka, nu är det muskler som gäller! Har även bokat spinning på måndag och Indoor Walking på onsdag. Härligt! Det blir samma IW-pass nästa vecka som jag lurade med mig Rasmus till igår. Han var helt slut efteråt, och jag är stolt över mig själv (och honom) igen. Gör mitt bästa för att få pojkvännen min att träna lite mer kondition och inte bara pumpa på gymmet. Vi skrattade en del i början när vi såg en äldre kvinna framför oss dricka vatten (förhoppningsvis) ur två "Famous Grouse"-flaskor. Sjukt!

Hade mitt första CAD-prov igår, om man bortser från det på gymnasiet då. Det gick riktigt bra faktiskt, var tre ganska simpla uppgifter och man fick ha tillgång till alla stenciler och anteckningar om man ville, men jag behövde faktiskt inte använda nåt av det. Härlig känsla att man faktiskt kan någonting i det programmet till skillnad mot vad man kände på gymnasiet.

Nej.. Packning som sagt!

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0