16 mars - again

Wooh, två inlägg på en dag! Måste vara rekord, och rikigt jobbigt för er som får ännu mer trams att läsa om. Jag tänkte iaf att jag är tvungen att lägga in några bilder på mina fina dagsresultat. 


När jag var och slängde tidningar och metallskräp (!!) vid Mobilia innan idag passade jag på att gå in en sväng på blomsteraffären och köpa mig själv en bukett tulpaner. Kunde alltså byta ut min lite halvvissna julstjärna som fortfarande stod på köksbordet till något mycket trevligare!




Här är min fiiina müsli som jag gjorde innan. Både snyggast och godast blev den. Sådetså!




Och här har vi lite kardemummakakor. Jag måste dock ha misslyckats med nåt, för de blev helt smuliga och trillade isär, så det är mest bös nu. Men det är ju smaken som räknas, och den är underbar!




Nu när jag kopplade in mobilen och la in bilderna insåg jag att jag ju hade massa fina bilder som jag inte har lagt in från den senaste tiden, så här kommer några av dem också. 


Jag och Siri gjorde        En av Pressbyråarna     God mat som jag och   
semlor en dag.             som bytt namn.             Rasmus gjorde en kväll.



Slutligen: En macka helt enkelt!



- Paulina



Kommentarer
Postat av: marita

Hmm jag trodde att Kardemummakaka var en mjuk kaka, typ i sockerkaksform eller hur har du gjort dina?

2010-03-17 @ 18:54:50
Postat av: Paulina

Ja, mamma det är det. Dessa kakor kallas egentligen kardemummasnittar, så jag skrev lite fel. Den mjuka kardemummakakan tänkte jag också baka någon dag nu i veckan.

2010-03-17 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0