18 mars

Härligt väder idag! Enligt Siri skulle det vara årets hittills varmaste dag, och det kändes faktiskt så! Speciellt när vi gick ut från skolan strax efter tre, då möttes vi av varma vindar! Jag kände för att kasta av mig jackan och skutta runt lite, men jag behärskade mig då jag inte vill att mina vänner ska förstå att jag är mer galen än vad de redan tror. 

Kom nyss hem från friskis. 90 minuter skivstång/spinning. Lika galet jobbigt som förra veckan men OJ vad duktig jag känner mig nu. Det är nästan så att man skulle ta sig en glass bara för att kompensera, men nej! Jag ska hålla mig i skinnet och istället göra mig en riktigt smarrig, grov macka med sallad på. Sådetså!

Imorgon är jag egentligen ledig, men jag och Dóra ska till skolan ändå klockan 11 och rita lite på vårat fina fritidshus i Cad. Jag undrar hur länge vi pallar stanna.. en, två timmar kanske,? ;) När jag väl kommit hem ska jag i alla fall baka kladdkaka innan Kristoffer intar Malmö. Kommer att bli en spännande helg. Hjälp! Det blir i alla fall Alice i Underlandet 3D på lördag, skojsigt.

pusspaj!
- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0