23 mars

Det ligger en död nyckelpiga i min brevlåda :O

Dagens inlägg ska handla om bajs. Eh ja, nu är det inte så att jag ska skriva om just bajs i sig, det känns faktiskt ganska konstigt. Det jag istället tänkte berätta är att det märks att det är vår nu. För förutom att solen skiner och snön är borta så luktar det hundbajs överallt. All den skiten som hundägarna inte orkat plocka upp under vintern kommer fram nu och börjar lukta. Blä. Sedan, för att fortsätta på det fina ämnet jag valt, så såg jag en minst sagt besynnerlig bil när jag cyklade till skolan idag. Först och främst så tror (?!) jag att den hade en riktigt ful brun färg. Dessutom var den så sjukt smutsig och rostig och äcklig att det helt enkelt såg ut som att den hade bajs över hela sig. Verkligen inte okej.

Nu tänkte jag sluta vara omogen och istället berätta att jag idag invigde mina fina rosa skor! Matchade dem dessutom med mitt nya rosa nagellack och min svart/rosa scarf. Ojojoj, vad snygg jag var!

Next: Diskning av mitt enorma diskberg och sedan mysa ner mig i soffan framför TVn. 

Pusspaj
- Paulina

Kommentarer
Postat av: marita

Du i rosa? Hjälp vad är det som händer med dig i Malmö??? Lägg in en bild så vi får se!

2010-03-23 @ 18:55:05
Postat av: Superman

Så cykeln funkar fortfarande, kedjan gick inte av eller nåt sånt? :P

2010-03-23 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0