24 mars

Jag såg två tjejer på min gata innan som kastade tennisboll. Nostalgi! Lite senare såg jag även några som hoppade studsmatta på en tomt en bit härifrån. Nu är det vår på riktigt! :) Hade minst sagt varit trevligt om pappa lyckats sätta upp vår studsmatta hemma också till påsk, men jag har en känsla av att klimatet i Borås inte tillåter det riktigt än..

Jag åt pyttipanna med stekt ägg till middag idag. Hände dock en liten incident när jag skulle steka äggen. Jag lyckades fint med de två första äggen som jag knäckte mot stekpannan, sen fick jag för mig att knäcka ett ägg mot spiskanten = dumt! Jag knäckte det självklart lite för hårt, och sen var det ägg över hela spisen, några sekunder senare även över hela mina händer när jag försökte torka bort det. Jätteäckligt!

Indoor Walking tidigare idag. Körde riktigt hårt idag, mycket motstånd, mycket svett! Kände mig dessutom väldigt hurtig som var på gymmet både innan och efter och tränade magen. Lär väl inte kännas lika skönt imorgon på skivstång/spinning-passet bara, men det får jag ta!



Bara för att jag var så söt när jag var liten!

- Paulina

Kommentarer
Postat av: j

gissa vem somhoppade studsmatta igår (ons) då :))))

men nejj pappa har inte satt upp den än... hoppade på en annans, som stått uppe hela vintern x)

2010-03-25 @ 20:22:33
URL: http://sommarfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0