26 mars

Hallihallå! Idag har jag varit så himlans duktig. Jag har trotsat min otroliga ångest över att söka jobb och har åkt runt och lämnat mitt CV i flera olika affärer, är så stolt över mig själv. Får hoppas på att det händer nåt också bara, men jag får väl ringa runt och tjata på dem sen också!

Som ni kanske ser har det dykt upp en tjej i grön bikini nedanför varje blogginlägg. Den har jag lagt dit för att jag är med och tävlar på nelly.com. Jag har designat den fina (enligt mig) bikinin, och ni får väldigt, väldigt gärna rösta på den genom att trycka på länken som finns nedanför bilden, för det är galet härliga vinster ;) Så RÖSTA för sjutton gubbar ! :D

Nu har jag kollat på Let's Dance, helt klart rätt personer som var med i finalen och för mig spelade det inte så stor roll vem som vann, men jag är nöjd med resultatet! :) Nu blir det istället sängen, kanske lite tittande på Cougar Town och sedan sova. Har varit en lång dag, även om jag tog en liten powernap på 1,5h innan Let's Dance började.


- Paulina

Kommentarer
Postat av: Carina

Har precis varit inne och gett din fina bikini 5/5 poäng. Håller tummarna:)

2010-03-28 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0