28 mars

Varför måste det alltid klia så nedrans mycket i mina öron när jag är förkyld?! För förkyld är precis vad jag är. Snörvlar och nyser och är allmänt seg. Jag ser det dock som ganska positivt att jag är sjuk just den här helgen, för då hinner jag förhoppningsvis bli frisk tills på torsdag då jag ska hem till Borås! :)

Tittade nyss ut genom fönstret och fick syn på på massa snödroppar! Funderar på att trotsa förkylningen och gå ut och ta ett kort på dem, bara för att de är så fina.

Igår, då jag också var sjuk, passade jag på att anstränga mig lite extra, korkad som jag är. Jag städade (inte klart dock, så det måste jag göra idag) och sedan bestämde jag mig för att möblera om lite. Jag vred sängen 90 grader och bytte plats på byrån. Jag är helnöjd med resultatet, för nu ser det ut mer som ett eget rum och det ser faktiskt större ut. Jag råkade dock ut för ett litet missöde under min ommöblering. Ett ben på byrån råkade gå av! :O Men händig som jag är löste jag det skitbra! Tog fram hammare och tång, hittade några såna där grejer man sätter fast sladdar med i hörn, tog bort plasten från dem och använde dem som små spikar för att spika ihop benet, sedan skruvade jag ihop byrån igen. Helt perfekt, nästan stabilare än vad det var innan. Åh vad jag är bra! 


FÖRE



RESULTAT




- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0