3 maj

Idag känner jag mig glad. Kanske för att jag äntligen mår bra igen. Halsen har inte gjort ont på ett par dagar nu, det är bara när jag gäspar som det känns lite obehagligt, och jag kan äta som vanligt igen! Har de senaste dagarna varit så otroligt hungrig hela tiden, så om jag gick ner något under tiden jag var sjuk är det nog inte långt ifrån att jag gått upp det igen. Jag är inte heller trött på samma sätt längre vilket är otroligt skönt med tanke på att skolarbetet kallar.

I helgen var mamma och lillebror nere hos mig vilket var väldigt trevligt. Man skulle nog kunna sammanfatta helgen med två ord; Shopping och Glass. Både lördag och söndag gick vi omkring i affärer och kikade. Jag hittade två nya schalar, två linnen, tre par örhängen, en klänning och hårnålar. Kanske är därför jag är på gott humör idag.. Shopping gör en glad. En annan anledning till min gladhet kan vara att jag fick mina nya fiiiina vita Converse idag <3 En kompis köpte dem åt mig i USA, och det känns inte längre lika sorgligt att jag igår fick slänga mina gamla som var helt missfärgade och knappt hängde ihop. 

För att återgå till helgens två "ledord". Glass åt vi både fredag, lördag och söndag och jag planerar faktiskt att äta det även idag. Jag har kommit på ett jättebra motto som lyder: "Glass minst en gång om dagen är jättebra för magen!" Underbart, inte sant? Och jag måste ju faktiskt göra åt glassen som finns i min frys, som råkar vara fyra olika sorter, annars kan den ju bli gammal!

KÄRLEK <3



Tänkte bara skryta lite över mina armband som jag gjort. Är ganska stolt över mig själv faktiskt!





- Paulina


Kommentarer
Postat av: Carin

Bra motto! Hihi

Kul å läsa din blogg! Visste inte att du hade ngn^^

Und! Colio armband:) jättefina!

2010-05-03 @ 21:32:20
Postat av: Marita

Du låter bli att äta upp min glass!

2010-05-03 @ 22:49:39
Postat av: Yvonne

Såå fina armband!

2010-05-04 @ 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0