12 december

Kroppen lurades inte. Låg vaken alldeles för mycket inatt och hostade, snorade och mådde illa av det äckliga halsontet. BLÄ säger jag bara! Pallade inte ens gå upp imorse för att åka i skolan i tid. Fick sms:a min grupp och säga att jag skulle komma senare. Och nu sitter jag i skolan, tung i huvudet, som i en liten bubbla och försöker koncentrera mig på att fokusera på uppgiften. Ni förstår att det går bra eller, med tanke på vad jag just nu sysslar med.

MEN, jag tröstar mig med att imorgon är det allra sista redovisningen för terminen. Allt annat är avklarat och godkänt (har gått riktigt bra för mig den här terminen faktiskt) och sen är det bara ett par möten med redaktionen för AVK årsboken innan det är dags att åka hem till fina Borås för jullov. 


Kram, puss och lite snörvel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0