15 december

Oooh. Nu har jag köpt alla mina julklappar, förutom en! Den som är till den där Rasmus, som råkar vara min pojkvän (vilket betyder att jag vill att den verkligen ska vara bra), som råkar vara den som är allra svårast att köpa till. Han önskar sig bara en svindyr parfym, som han egentligen inte behöver för att han har X antal parfymer redan..  Jobbigt, jobbigt!

Nästa problem som jag brottas med just nu är hur i HELA världen jag ska få hem alla julklappar till Borås! Ett hett alternativ nu är att jag tar mitt monster till resväska och packar alla julklappar i den och hoppas på att jag får plats med lite kläder också.. Kanske ska ta Rasmus resväska också....? Och åka taxi hela vägen hem? Nej, skulle inte tro det. Det allra bästa vore ju om någon vänlig själ kunde hämta mig i Malmö. Nehej, inte det? Någon som känner för att ge mig en bil då? Nähä? Vi får väl se om jag får med mig klapparna eller om jag helt enkelt får behålla dem själv då...

Det tredje problemet (eller problem och problem..?) är att Rasmus jobbar 10-20 varje dag fram till julafton. Det innebär att bara för att jag köpt (nästan) alla mina julklappar så kommer jag säkert få springa runt och köpa Rasmyus julklappar också. För det har han ju inte gjort själv, såklart.. 

Nej, nu ska jag försöka sminka över min förkylningsröda näsa innan jag ska iväg till en klasskompis och fira att det är jullov!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0