1 februari

Idag testade jag och Siri cirkelgym för första gången! Vi har pratat om det jättelänge, men det har inte blivit av förrän idag. Det var riktigt jobbigt, men oj så kul! Kände att det var nåt för mig (och jag ska försöka få med Rasmus nån gång också). Man kan bestämma vikt och tempo och allt själv och instruktören springer runt och peppar alla. Kul! Så det tänker jag absolut gå på igen!

Nu ikväll har varit lite huslig (?) och tagit tillvara på bröd som började bli lite torrt. Jag skar det i tärningar och gjorde krutonger av dem. Det blev ganska mycket och jag tänkte att det kan vara gott till mat och så imorgon. MEN! Det visade sig att de blev så himla goda att det knappt finns några kvar. Ligger ett fåtal kvar bara och ser ensamma ut.. Men det var väl bra att de gick åt, eller nåt.. 


En liten skidresa hade jag inte tackat nej till!


- Paulina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0