16 januari

Galen! 
Sinnessjuk!
Fruktansvärd!
Fullständigt outhärdlig!

Så har min träningsverk känts idag. Var längesedan jag hade sån fruktansvärd träningsverk att jag knappt kan gå på toa utan att trilla ner på toalettstolen av smärta. 

Igår joggade jag och Rasmus till Friskis där vi körde ett stenhårt benpass för att sedan gå hem igen. Vilket KÄNNS idag! Gud vad ont det gör. Och Gud vad både jag och Rasmus har gnällt idag. Minsta lilla rörelse är outhärdlig och kräver minst ett AJ!, massor av kvidande och eventuellt även en svordom. Från det att jag vaknade imorse, eller rättare sagt från det att jag skulle vända på mig i sängen inatt, så har det varit smärta.

Men vi gillar't! På sätt och vis i alla fall. Träningsvärk är väl bra smärta? Jag vill i alla fall intala mig det. 


Ikväll blev det förresten potatisgratäng, nåt slags kött och till efterrätt vaniljlatte och chokladfondant med glass. Alltsammans tillsammans med "The karate kid". En fin avslutning på en fin, men smärtsam, söndag! 

Nu ser jag fram emot att vara ledig ytterligare tre dagar innan den nya terminen kör igång. Dock har Rasmus kommit på den skojiga idén att vi ska storstäda imorgon. Hm.. 



Kram&puss

Kommentarer
Postat av: Marita

Haha så har jag känt hela veckan. Har nog tränat lite för mycket men det är bara att bita ihop och fortsätta.

Vi såg Karate kid i lördags när vi hade filmkväll och lördagsmys.

Kram på er/mamma

2011-01-17 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0