10 november

Ibland känner jag mig så himla rik. Så rik att jag köper dyra icke ombokningsbara tågbiljetter till både mig och Rasmus till fel dag. Visst är det skönt att vara så rik att man inte behöver bry sig om när de pengarna lika gärna hade kunnat spolas ner i toaletten. 

Ehm, okej. Det kanske inte var riktigt så det gick till. Och när jag igår märkte mitt oerhört dumma, korkade, idiotiska misstag så blev jag så förtvivlad att jag började storgrina. Förstörde stora delar av kvällen. Men nu har jag lugnat mig lite, och insett, precis som Rasmus försökte förklara för mig igår, att det kanske inte är hela världen ändå. Även om jag inte kan sluta tänka på vilka fina och mycket bättre grejer jag hade kunnat lägga de pengarna på. Julklappar till exempel. Menmen! Är man korkad så är man. 

Till något roligare. Idag är jag ledig, och tog världens sovmorgon. Tyckte att jag förtjänade det faktiskt. Snart så tänkte jag plugga yttepyttelite, och sen ska jag försöka hitta på nåt kul (illustrator, julpyssel, eller gå ut i solen är starka kandidater just nu) innan det är dags för ett gött träningspass ikväll! Måste hinna packa där nånstans emellan också, men det går nog snabbt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0