23 november

Knäckebröd med plommonmarmelad och ost och en stor kopp te. Och lite hemtenta på det. Jo men visst började det bra i alla fall?

Egentligen behöver jag kanske inte sitta med hemtentan just nu, det är deadline imorgon klockan 15, jag är ledig imorgon och jag har inte särskilt mycket kvar att skriva. Men jag tänkte ändå att jag ju kunde försöka bli nästan klar idag i alla fall, så kan jag ta sovmorgon imorgon. Rasmus är dessutom på nåt jobbmöte nu, så jag behöver inte oroa mig för att han tycker jag är tråkig som pluggar.

Det har hittills varit en väldigt hektisk vecka. Trots att vi inte har haft något schemalagt alls har det ändå varit mycket att göra. Fotografiuppgift, två visualiseringsuppgifter, en intervjuuppgift och så hemtentan i min extrakurs. Men nu är jag helt klar med allt förutom tentan, vilket känns SÅ skönt. Hoppas verkligen på lite bättre sömn inatt nu när stressen har lagt sig lite. 

Och på söndag är det första advent! Jag har faktiskt lyckats hålla mig ifrån att ta fram adventsljusstakarna än, men imorgon blir det nog städning och sen är det nog dags tror jag. Ska försöka ge mig ut på granrisjakt också innan helgen, men såvitt jag har märkt är granar sällsynta här i trakterna. Får ta mig en långpromenad eller nåt och kolla noga runtomkring mig. Anledningen till mitt behov av granris är att jag har fått en idé om att ha det i min adventsljusstake i år. Vi får se hur det går med det!



Såhär såg det ut igår kväll när jag var ute och fotade för fotografiuppgiften! 


Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0