8 november

Har precis suttit och lekt lite med Illustrator istället för att fortsätta plugga. (Men jag har faktiskt gjort det viktigaste plugget, bara några sidor kvar att läsa till imorgon!)

Jag önskar verkligen att jag kunde bli lite bättre på det programmet, men har varken tid eller ork att sitta med det särskilt mycket nu.. Hoppas att jag får tid till det på jullovet! :) Och på tal om jullov, så längtar jag verkligen.. Börjar känna mig lite utsliten efter allt som varit i skolan det senaste. Känner mig nästan konstant så trött att jag bara vill sova. Men jag kämpar på, och hoppas på lite avslappning och utvilning i Borås i helgen! 



Haha, den här bilden gjorde jag i Illustrator. Anledningen till att det står Amiralsgatan är för att jag gjorde bilden till en hemsida vi har i en kurs nu.. Inte för att jag längtar till snö och jul direkt.. men det var den första tanken jag fick upp huvudet.. Och ja jag vet att bilden inte är särskilt fin, och att jag faktiskt inte är särskilt bra på att göra snygga saker i Illustrator. Men det är ju det jag vill lära mig, som sagt. Så det kommer kanske... om jag får tid.. 

Hej så länge. Nu ska jag snart sätta på tvn och kolla på One Tree Hill som börjar 15.10 på kanal 5!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0