11 oktober

Jag har börjat använda mina glasögon på heltid nu. Eller ja, i alla fall nästan. Jag har dem t.ex. inte när jag tränar. Jag hoppas verkligen att glasögonen ska göra så att jag slipper ha huvudvärk varje dag. Fast jag tror inte att det kommer hjälpa helt. Ibland får jag till och med för mig att glsögonen delvis orsakar huvudvärken.. De Ligger ju där på näsan och är jobbiga!

Jag borde nog skaffa linser snart. Jag kanske ska ge mig själv det i födelsedagspresent. Eller jag kanske köper spinningskor istället. Får se vad som känns viktigast just då.


Har ännu inte hunnit köpa nya vantar till mig förresten. Kanske ska låta Rasmus köpa egna istället. Eller är jag en dålig flickvän då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0