12 oktober, igen

Jag hade tänkt träna på gymet idag, men imorse när jag vaknade hade jag väldigt ont i nacken, och det har jag haft sen dess. Har inte kunnat vrida huvudet helt åt ena hållet (speciellt kul att cykla då!). Därför bestämde jag mig innan ikväll för att gå en promenad in till stan istället. Tänkte köpa ett par till vantar, och det gjorde jag också! Men nu var jag så snäll att jag köpte en specialvariant av samma vantsort till Rasmus istället (fast han får nog betala dem själv, de var dubbelt så dyra!). Nämligen de som man kan använda på touch-telefoner! Jag skulle nog egentligen vilja ha dem själv, men då tror jag att jag får en lite småsur pojkvän faktiskt..

Nu är det snart dags att gå och lägga sig. Kommer nog somna gott ikväll efter min långa promenix! Har precis ätit en tallrik med flingor (det är min grej just nu, att äta flingor) och så ska jag läsa lite inför skolan imorgon bara. Sen: sova!


-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0