18 oktober

Ååååhh-åååångest! Ungefär så känner jag just nu. Men bara över en uppgift i skolan som ska in på fredag. Annars mår jag bra. Men just den här uppgiften asså. Det är tredje uppgiften i den här kursen och jag fick riktigt bra feedback på den första, så nu känner jag PRESSEN så att säga. Kruxet är ju bara att jag förstod första uppgiften, och den här är aaaningen längre ner på min förstå-skala! 

Nåväl. Jag tar en paus just nu iaf (för sisådär hundrade gången idag). Tänkte att jag skulle berätta att jag började en ny kurs igår, en kurs som inte ingår i programmet. Som om jag inte har nog att göra nu liksom. Bara sisådär tre FETA uppsatser/rapporter som skall skrivas nu de kommande veckorna. Men i alla fall. En ny kurs var det ja. Den handlar om akademiskt skrivande. Tänkte att den kan vara bra att ha inför examensarbetet nu till våren, men vi får väl se.

Sökte förövrigt två andra kurser igår också, till nästa termin. Två kurser som går på distans. Som om jag inte har nog att göra då heller liksom, med examensarbete och så.

Känner mig så smart idag på något vis. Fattar uppgiften, känner mig inte stressad, har inte så mycket att göra, läser inga extra kurser eller så, använder aldrig ironi. Ja, ni förstår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0