26 oktober

Jag klaaaaaraaaade det! Med bravur dessutom! De många ångestfyllda timmarna förra veckan gav resultat. Idag fick jag tillbaka uppgiften med ett vackert VG på framsidan! Fick återigen mycket bra kritik av min lärare och jag är så GLAD. Känns så skönt att få bevis på att jag faktiskt är duktig på att skriva. Om jag får det några gånger till så kanske jag själv börjar tro på det till slut också..

Just nu är det återigen fokus på skrivande, dock med en aningen lättare känsla i magen. Sitter med det sista på den enskilda delen av ett långt grupparbete, och detta ska redovisas på fredag. Sedan är det bara ett 5-10 sidor långt referat som skall skrivas till den 4:e november och sen är 2/3 av den här terminen avklarad! Nahajs!



P.a.u.l.i.n.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0