27 oktober

Den där lilla ångesten har smugit sig fram igen.. Sitter och försöker få mig själv att bli klar med redovisningen till imorgon. Det går fruktansvärt segt. Det går liksom inte alls. Jag försöker peppa mig genom att tänka på hur skönt det kommer vara när det är över imorgon, och hur roligt det kommer bli när min mamma och min lillebor kommer till Malmö imorgon kväll. Men det går inte ändå.. 

Jag har i alla fall varit duktig idag och tränat skivstång/spinning. Riktigt jobbigt, men roligt! Fast jag har upptäckt att jag har ett liitet problem när jag tränar. Jag har lite svårt att hålla blicken borta från såna som är helt hyper/konstiga/gör fel eller nåt annat som inte faller mig i smaken. Finns alltid åtminstone EN sådan med på varje pass och jag stör mig nåt så fruktansvääärt! Jag måste ju skärpa till mig faktiskt, inte okej att hålla på att störa sig på människor så som jag gör. Tänk om jag också är värsta störobjektet för någon annan liksom! 

Nej, nu ska jag få tummen ur röven, ta mig i örat och bli klar med redovisningen! 

Paulina, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0