Bokhyllan är redo, är jag?

Nu har jag precis beställt lite kurslitteratur. Bara två böcker, så fler beställningar lär det bli lite längre fram när inriktningen på examensarbetet är mer spikad. I alla fall så slank det med en till pocketbok när jag ändå gjorde en beställning. Anledningen till det var att Onekligen, en av mina favoritbloggare, i ett inlägg tipsade om en ungdomsbok som heter Hungerspelen. Så den fick helt enkelt följa med kurslitteraturen hem till mig!

Passande nog rensade jag lite i min bokhylla när mamma var här förra veckan. Skickade med massa böcker som jag redan läst hem till Borås. Mest för att det ska bli lättare att flytta när jag är klar med studierna i Malmö, men som jag håller på nu känns det mest som att jag bara gjorde plats för nya böcker. Vilket jag i och för sig inte har något emot!

Nu ska jag försöka ta tag i någon av alla de planer jag har för dagen. Börjar med att städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0