Dags att gräva ner näsan.

Jag fick mitt andra paket med böcker idag! Var lika stort men ännu tyngre än förra gången, trots att det bara var tre böcker. Förklaringen stavas: en stor, tjock och förmodligen jättejobbig kurslitteratur-bok. Den andra kursboken var tunn, gammalmodig och såg mest väldigt tråkig ut. Men jag tror att den kan vara riktigt bra att ha nu när det är uppsatsskrivande som gäller. Bok nummer tre såg ju däremot mer lockande ut. Kan ju kanske vara för att den inte har något som helst att göra med skolan, men kanske också för att den helt enkelt var snyggare?!





..och även om jag skulle vilja läsa lite skön ungdomslitteratur nu, så är det faktiskt dags för spinning! 
Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0