Ett stort fint paket.

Idag fick jag ett stort paket från Adlibris! Och det var inte med nån tråkig kurslitteratur eller så (även om jag tycker det är kul med nya kursböcker också, om man inte tänker på att man har betalat för dem och att man faktiskt måste läsa dem också).




Nej, detta paket innehöll något som jag tänkte skulle få mig att bli en bokslukare igen. Nämligen sju stycken härliga ungdomspocketböcker! Kan knappt vänta på att få börja läsa! Fast just nu håller jag på och läser den senaste boken i shopaholic-serien som jag fick i julklapp! Och sen (läs typ nu) borde jag börja läsa kurslitteratur också. Men den har jag faktiskt inte beställt än (ska nog göra det idag) så det behöver jag inte skämmas för (än i alla fall).




I alla fall! Nu kanske ni tänker: "ungdomsböcker?! Du är ju för sjutton 21 år! Borde inte du läsa vuxenböcker istället?" Men då säger jag att nä, det borde jag inte alls. För jag älskar ungdomsböcker. Inga andra böcker är så lätta att relatera till och därmed fastna i. Och jag, som kanske inte är en ungdom i vissas ögon har ju trots allt upplevt mer av ungdomen än av vuxendomen, om man nu kan kalla det så!

Någon som håller med mig? :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0