Jobb och intervju

Just nu sitter jag och förbereder mig lite inför imorgon. Jag skall nämligen på mitt livs första arbetsintervju. Känner mig lite nervös, men mest över alla papper som skall med och att jag inte får gå upp för sent imorgon bitti. Annars känner jag att det här jobbet passar mig ganska så perfekt, så för den sakens skulle är jag inte särskilt nervös. Lovar att berätta mer om jobbet om det går bra imorgon!

Har haft en lång men rolig helg. Jobbade torsdag till lördag på nya Malmömässan där Hem&Villa-mässan var i helgen. Satt i kassan och tog betalt för inträde vilket gjorde att jag sa samma sak tusentals gånger. Man blir rätt seg i huvudet efter ett tag. Förutom jobbet har jag hunnit med att träna både fredag, lördag och idag så på kvällarna har det varit lite slötittande på tv och sedan sängen. Så blir det snart även ikväll, efter att jag samlat ihop alla papper så att jag kan känna mig lugn inför imorgon. 

Hoppas att ni har en mysig söndagskväll! 


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0