En fruktig våffla.

En banan, ett ägg, en kiwi, en näve hallon och en klick naturell kesella. Bara i lite snyggare form. 





Igår kollade jag runt bland lite bloggar och hittade den här tjejen. Hon tipsade i ett inlägg om bananvåfflor, och jag blev sugen på att testa. Så idag cyklade jag iväg till affären och köpte bananer. Och gott blev det! De blev inte lika frasiga som vanliga våfflor, och såklart inte lika söta som man är van vid, men det var helt klart gott!

Man tar bara och mosar en banan ihop med ett ägg och gräddar som en vanlig våffla. Sedan tog jag lite naturell kesella, tinade hallon och en skivad kiwi på. Mums!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du tog väl på mer grädde sen va.. ?

2012-06-08 @ 22:27:52
URL: http://caos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0