Igång igen!

Sitter just nu och äter lite rester från gårdagens (hemgjorda) thaimat. Känner mig seg i hela kroppen efter att ha spenderat 1,5 timma på gymmet. Känns så otroligt skönt att vara igång igen. Jag har inte haft något träningskort på hela sommaren för att jag åkte så mycket fram och tillbaka mellan Borås och Malmö. Jag fick istället förlita mig på att några tafatta joggingsförsök, lite promenader och mitt trappstädningsjobb skulle hålla mig i form. Det verkar faktiskt som att det har funkat ganska bra. Kände mig riktigt stark idag. Nu återstår det bara att faktiskt köpa ett träningskort också. Förra veckan testade jag ett av de populäraste gymen i Karlskrona på deras gratisvecka och idag utnyttjade jag ett "välkommen-till-Karlskrona-erbjudande" på Friskis och Svettis. 

Troget friskis-fan som jag är lutar det åt att det blir det även i denna stad. Jag känner mig liksom trygg med deras koncept på något vis. Jag gillar framförallt deras spinningpass, och spinning är ju en av mina träningsfavoriter. Jag har ju till och med en liten dröm om att bli spinningledare en vacker dag. Dock får det nog vänta tills jag vet att jag ska stanna minst 3 år i en och samma stad. Än så länge får jag nöja mig med att nästan alltid lyssna in takten i bra musik och värdera den efter hur bra "spinningmaterial" det är. 


Det blommar på min balkong! Tänkte visa lite fler bilder därifrån, men det får bli imorgon!


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0