Tomatplantan









I en liten hörna på min balkong har jag två jättefina, blommande Bollkryss, en lite halvvissen Hjärtan på tråd i en hjärtkruka och min tomatplanta! Tomatplantan såg minst sagt ut att ha gjort sitt för några månader sedan. Men sen plockade jag bort lite vissna blad och vattnade ordentligt och vips så var det fullt med gröna små knoppar igen. Nu hoppas jag bara på att det blir några ordentligt soliga dagar till så att tomaterna kan bli röda också. Dock har ju höstkylan börjat smyga sig på, så snart kanske den hamnar i fönstret, inomhus istället. 

Kram på er!







Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

lyxigt med egna tomater :D

2012-09-16 @ 19:18:59
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0