aj !

Usch. Jag har grymt ont i halsen, och känner mig allmänt hängig. Kanske har lite feber också. =/ Inte världens roligaste kanske. Menmen, får väl hoppas på att det går över snaart! Vill inte vara sjuk! =(
Jag får väl trycka i mig massa alvedon och halstabletter, så får vi hoppas på det bästa! =)

Nu är lovet snart slut. Skolan börjar på tisdag igen. Väldigt trist. Vill ha längre lov! Jag hoppas att tiden går snabbt till sommarlovet. Men det är ju i alla fall massa trevliga lediga dagar lite här och där innan dess =) Såna dagar gillar paulina =D

Godis är gott.

Idag åt jag bara ett kinderägg. Fick ytterligare en tråkig leksak. Var nån skum liten apa eller nåt. ^^ Men jaja, jag kanske är lite för stor för kinderägg. Kan ju vara därför jag inte uppskattar leksakerna som säkert är jätteskojiga för en femåring =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0