måndag

Idag är det exakt en månad kvar till skolavslutningen! Jag läängtar så sjukt mycket! Orkar inte med skolan längre! Har massa saker nu de sista veckorna. =( Menmen får väl stå ut. Vore gött om man fick hyfsade betyg iaf.
På tal om betyg så fick vi reda på våra musikbetyg idag, och jag fick MVG =D svingött! visserligen är musik bara en 50-poängskurs, men ändå! ^^ alltid något liksom! =)

Nu är kortegen över iaf. Det var trevliga dagar. Jag sprang runt genom hela stan och skämde ut mig för typ alla boråsare. ^^ Menmen, man får ju passa på när det är okej att skämma ut sig. =D Jag var i alla fall träd. Sketasnygg om jag får säga det själv ;) Hahah.
Bara en kortege kvar nu. känns lite skumt måste jag säga. Snart bara ett år kvar tills studenten. Vad ska jag göra sen liksom?! Då måste jag ju ta tag i mitt liv eller nåt. oj hjälp. =P Men just nu orkar jag inte fundera på det. Alldeles för mycket annat skit jag måste tänka på, tyvärr.

nu ska jag sova. God natt och sov gott.


Sometimes beginnings aren't so simple. Sometimes goodbye is the only way.
But we're gonna leave the past in the past, gonna find the future.

RSS 2.0