15 juli

HAHA! Vilket skämt den här bloggen är. Läste precis min brors blogg (där det iaf är liite oftare uppdatering) och tänkte att jag borde skriva på min egen nån endaste gång ibland. 

Kom hem från Thailand för snart en vecka sedan. Var där i tre fantastiska veckor, med otroligt mycket upplevelser, intryck och härliga stunder i solen och havet. Skulle gärna åka tillbaka till det landet! Trots att tre veckor är lång tid hanns inte allt med. 

Just nu befinner jag mig i Malmö. Bestämde mig, efter mycket om och men, för att åka ner hit en sväng. Ganska skönt att komma hem och kunna packa upp ordentligt efter resan. Gårdagen spenderades helt i soffan med tv, harry potter (första boken), spelet "shut the box" från thailand och lite mat. Dagen innan det var det städning och uppackning som gällde, dock med tvn på hela dagen. Idag börjades dagen däremot med en frukost på bageriet "Systrar och bröder" med Ie och Siri. Mycket gott och mycket trevligt!

Resten av dagen har jag ägnat åt tvn och andra halvan av harry potter-boken. Jag känner mig inte alls slö.. Ikväll blir det filmen (harry potter alltså) med Rasmus och kanske ett glas vin. Insåg att min alkoholhylla är full (det står bland annat en Friends-box där och tar upp plats) och de två flaskorna vin vi fick av hyresvärdens son som tack för lånet av källaren får inte plats. Så det får nog bli ett litet glas ikväll för att fira att det är helg eller så. 

Kram och puss och grattis till min morfar som fyller år idag! :)

RSS 2.0