två dagar kvar

Om två dagar är det skolavslutning, och sen SOMMARLOV <3<3 och om 1 vecka bär det av till Hultsfredsfestivalen! =D kommer bli så gryyymt kul!! längtar sönder!
Idag är det även exakt 5 månader kvar tills jag fyller 18 !! Känner att jag måste ta tag i min övningskörning lite mer nu. Vill ju kunna ta körkortet så snabbt som möjligt.

Idag var det det sista "jobbiga" i skolan för min del. Känns otroligt skönt att det äntligen är över (för det här året) och imorgon blir det bara betygssnack i två ämnen på morgonen, sen drar hela klassen till göteborg. Där ska vi hem till vår kinesiskalärare och käka Kinamat ^^ lite småflummigt må jag säga, men gött att slippa vara i skolan mer nu! 

och där tog ideérna slut.    Ha det så bra ^_^


I told myself I won't miss you
But I remembered
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

RSS 2.0