snyft

Det gick inte över. =( Nu är jag jättemegaförkyld. Snuvig, ont i halsen, hosta..!!!  Blää! Inte kul alls.  Och imorgon har vi en stoor redovisning i skolan. Det är det sista på ett projektarbete som vi har haft i tre veckor nu. Uschusch. Jag kommer trilla ihop där framme på scenen! =/
    Jaja. Jag överlever nog. Skönt att det snart är helg iaf. Ska soova massor. Fast måste plugga massa matte också. =(    hmpf.

Idag blev jag jättesugen på att åka till liseberg! Det är så himla skoj. (Och ja, man kan faktiskt säga 'himla' ! Jag kan i alla fall ! ) Så nu vill jag ha sommar, så vi kan åka dit! =) 

          Nu måste jag sova. Så jag bli frisk snart! Godnatt allt folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0