jovisst.

Idag skulle jag gå upp senast nio tänkte jag. Men så blev det inte. gick upp typ halv ett istället. suck. Halva dagen förlorad typ, men jag är ju som jag är. och dessutom lär jag ju inte gå och lägga mig särskilt tidigt ikväll heller, så det jämnar ju ut sig. ;)

Idag måste jag plugga massa. Eller försöka i alla fall. Jag har så dålig självdisciplin så det är inte sant! =O Men jag har faktiskt lyckats skriva typ halva orsaksanalysen till svenskan. Jag skriver om trenden med att äta fullkorn. GRYMT tråkigt om man tänker efter, men det får väl gå. =)
Sedan måste jag plugga matte också. Vi har tre stycken nationella matteprov nästa vecka. =( Och Matte B är värsta svårt. Måste försöka fatta allt, för annars kommer det gå åt skoogen! =/ Men andragradsfunktioner och sån skit är ju bara för jobbigt!! uscha.. längtar till nästa helg. För då är det över!! =)

Såå BRA ---> http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ

Måste bara säga att:
Igår lagade jag mat till mig själv. (det är sant!! =O) Är riktigt stolt faktiskt, med tanke på att jag är uusel på att laga mat. Det mest avancerade jag klarar av är typ pannkakor. =) Men igår så kokade jag potatis och stekte fisk. =) Sedan att det kanske inte blev jättelyckat är väl en annan sak. Fisken smulades typ sönder. =) Så om en kock hade sett min tallrik med mat sedan hade han/hon nog fått ett sammanbrott eller något. xD Men det gick att äta i alla fall. Mumsigt värre liksom.

Ha det niice folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0