friday = holiday

Nu är det äntligen lov. Känns verkligen som om jag (och alla andra, framförallt min klass) har förtjänat det. Det har varit tunga veckor nu efter jullovet, och det kommer bli ännu tyngre efter sportlovet sedan. Usch. vill inte tänka på alla prov och inlämningar vi har då. Något roligt är iaf att vi har vårat projekt vecka 9,10 och 11. Det ska bli kul. Framförallt att åka till Tyskland tis-fre vecka 10 =D Det kan nog bli riktigt grymt. fast jobbigt också antar jag. Blir ju massa jobb att göra med det...

Imorgon åker jag iaf till ÅRE! =D Ska bli grymt kul ! Har inte åkt skidor på ett år, så det lär väl bli lite vingligt i början, men det ska nog gå bra ^^


So go and think about whatever you need to think about.
Go on and dream about whatever you need to dream about.
And come back to me when you know just how you feel...


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni har det underbart däruppe och inte skadar er likamycket som mina andra vänner som befinner sig där=P Kramar

2008-02-14 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0