thursday

även fysiken avklarad nu då! wunderbaar! det gick faktiskt helt okej, trots att jag knappt pluggat nåt alls.. känns bra.
och snart är det helg! ska bli såå sköönt! mysmys

Den här dagen har gått grymt segt asså. vid halv åtta kändes det som om klockan var typ tio, och jag var jätterastlös! Har kollat på tv /kört singstar större delen av eftermiddagen/kvällen. visserligen ganska skönt, för jag har kunnat göra det utan dåligt samvete. för jag har iinga läxor nu! =D wihoo. (lite engelska till nästa vecka bara, och webbdesignen då.. men orkar inte tänka på det idag ^^)

imorgon är det låång sovmorgon som gäller! Har inställd kinesiska pga. att folk har utvecklingssamtal. Det betyder att jag börjar 10.40 weey ^_^

You brought my life back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0