onsdag = jobbig dag

Idag var det första skoldagen igen på lite mer än en vecka. kändes grymt tungt att gå upp imorses. dock så blev det en helt okej dag i skolan. Min grupp kom riktigt långt med projektet, och det känns inte som om vi har allt för mycket kvar nu =) vi ser ett slut liksom ^^ haha.

Trots en helt okej skoldag så har det varit, och är fortfarande, en jobbig dag idag. inlämningen för webbdesignen är imorgon, och jag är inte riktigt klar än.. jag hatar mig själv för det! =/ Men denna gången är det inte baara mitt fel. Min dator har krånglat, så har inte kunnat sitta här på två dagar. Dessa två dagar hade jag verkligen behövt jobba med webbdesignen, men nehepp, så blev det inte. Hela dagen i skolan idag har jag gått runt och oroat mig för om jag överhuvudtaget skulle kunna använda datorn idag, med tanke på att den fortfarande var sönder imorses när jag åkte hemifrån.
Hela vägen hem från skolan satt jag och hoppades att min bror skulle ha lyckats laga den medans jag var i skolan. När jag kom hem fick jag ett halt panikanfall, då jag hittade min dator isärskruvad och min bror låg och sov. jag började fundera ut en bra plan på hur jag skulle komma undan inlämningen imorgon, och bestämde mig nästan helt för att skolka, men så gick jag och väckte min bror och frågade om datorn skulle gå att använda nåt idag. Och då sa han att den funkade igen, han skulle bara skruva ihop den. Fattar ni hur lättad jag blev då?! Jag tror aldrig att jag har känt sån absolut "MÅSTE-HA-DATORN-känsla" förut.
Men.. nu sitter jag här. och det går tröögt. Visserligen har jag inte alltför mycket kvar att göra på hemsidan, men självklart är det ju det jobbigaste kvar. =( Jag har en känsla av att det inte kommer bli så mycket sömn för min del inatt. Jag vill ju trots allt inte få ig på den här jävla skiten. Fast.. Det får jag nog inte, jag har ju ändå gjort grymt mycket, men jag tror inte det blir högre betyg än g. =/ Då måste man göra jätteproffsigt, och ha skitsnygg design.. Menmen. vi får se hur det går.......


önskar att du var här nu, så jag hade nån att krama (a)
saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0