don't know which way I'm going

Projektarbetsdag idag, vilket innebar inga lektioner :D Så Emelie och Malin kom hem till mig och så har vi arbetat med projektet :) Vi hann även med att laga en delikat middag (köttbullar och makaroner) och göra otroligt goda chokladbollar! =D
Efter oerhört effektivt arbete. (Faktiskt så kom vi riktigt långt) så åkte vi till friskis och tränade Core, så vi har varit duktiga hela dagen!
Har på tal om ingenting även kommit på att jag måste göra en "påfyllningsvaccination" för Hepatit A snart. Så mamma tyckte att jag skulle göra det nån dag nu.. Blöh!

Hmpf. Jag lovade mig själv att stänga av datorn absolut senast kl 23 idag. Det gick ju väldigt bra. INTE!
Men ja, nu blir det plugg en liten stund, sedan soova!

Pusshejsvejs
I hear you laugh, I heard you sing
I wouldn't change a single thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0