unconditional love

Ibland gör man beslut som man faktiskt är nöjd med! Igår klippte jag mig, rätt mycket faktiskt! Och jag är helnöjd! :) Inte ofta det händer!
Fysikprovet igår gick väl dock som väntat. Åt helvete! Skulle tro att Börje har det rätt kul när han rättar mitt prov, alla mina svar är helt fucked up. Men ja, jag hoppas på att bli åtminstone godkänd.

Idag var det skolan som gällde. Inte alltför ansträngande dag faktiskt. Efter skolan gick jag och Malin runt på stan ett tag, jag provade maassa jeans, men hittade inga bra. Hittade däremot en überskön och fin tröja som jag tänker önska mig i födelsedagspresent. (exakt en månad kvar idag) Den var nämligen lite för dyr för att jag ska ha råd att köpa den själv!
Sedan var jag duktig och tränade på gymet. Var typ 7c-återträff där ^^ Det var 3 personer från min gamla klass som där :P
När jag varit duktig i över en timma blev det hem lite snabbt, käka mat och göra mig iordning för att sedan åka ner till stan och träffa Fanny, Emelie och Josefin. Vi drog och kollade på en spelning med AVI. De var riktigt bra, även om de själva inte var så nöjda efteråt. Det var dock sjukt hög volym, så mina öron mår inte så bra nu. ^^ Efter spelningen drog vi i alla fall och käkade pizza. Gott :)

Imorgon blir det Göteborg med Malin för att leta jeans :)

the end



I see my world crumble and fall, before my eyes
I know, I know.
Dark will turn to light, in time I'll be alright
I know, I know

Kommentarer
Postat av: J-S

Jaha och ingen frågade mig om jag ville följa med?!



Och hampus är fett sur för att du inte sa att AiV spelade i Borås. och så hade du inte tänkt säga att ni skulle till gbg heller. Shame on you! nu blire diss :O

2008-10-04 @ 18:32:15
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

men du skulle verkligen INTE gilla AVI :O



jaså? gillar hampus dem? Det visste ju inte jag :O det är ju värsta borås-lokalbandet?!

och dessutom så bestämde jag och malin att vi skulle till gbg igår. så hade inte hunnit säga det till dig än när du frågade!! :(

2008-10-04 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0