today will soon be yesterday.

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har hänt en del, men har verkligen inte haft nån motivation till att skriva här. Känner att jag egentligen inte har det idag heller. Men eftersom jag var inne och ändrade designen på bloggen lite, så tänkte jag att då fick jag väl skriva ett kort litet inlägg också.
Försöker att inte verka för tjatig, men idag är det 42 dagar kvar till min födelsedag. Inte jättelång tid ändå, så det går nog snabbt.

Måste bara säga att nu är det en av de bästa tiderna på året. Den tiden när det är höst och det inte regnar. Heeelt underbart! Kallt, stjärnklart, mörkt. Hur mysigt som helst. Den här tiden är det som mest perfekt för att tända ljus och bara mysa, eller ta en liten promenad på kvällen och kolla på stjärnorna. Älska <3
Den här tiden tänker man också väldigt mycket, i alla fall jag. Vilket kanske inte alltid är jättebra, för det kan få en att må dåligt, men samtidigt kan det vara väldigt skönt. Väldigt skönt är det också att prata med vänner om allt som rör sig i hjärnan. Har redan haft ett riktigt deeptalk mitt i natten med en vän. Fick ur mig en hel del som jag aldrig tidigare pratat om, och det var faktiskt lite av en lättnad. Det är så otroligt jobbigt att gå och fundera på saker, men aldrig prata om det.

sov sött


Searching all my days just to find you
I'm not sure who I'm looking for
I'll know it, When I see you
Until then, I'll hide in my bedroom
Staying up all night, just to write
A love song for no one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0