17 april

Jag som trodde att Penicillin skulle göra att jag fick mindre ont i halsen. Istället har min hals svullnat upp ännu mer och varje gång jag måste svälja måste jag genomlida sjuk smärta! Visserligen känner jag mig hyfsat pigg förövrigt, men med den här halsen är det inte direkt världens hit att äta mat och mat behöver man för att fortsätta vara pigg. Visserligen har jag ingen som helst matlust, men jag fattar ju att jag måste äta. Helt seriöst så vill jag bara gråta vissa stunder, och det har jag faktiskt gjort med. Känner mig helt sjukt ensam och övergiven. Jag hade helst av allt velat åka hem till Borås på direkten och känna att det åtminstone finns folk omkring mig som kan ta hand om mig. Jag saknar mamma också, men henne kan jag inte ens prata med för att hon är fast på Gran Canaria tack vare det jävla vulkanutbrottet. 

Jag vet att detta verkligen inte är kul för er att läsa, och det gör väl inte direkt saken bättre för mormor och farmor som jag vet går hemma och ojjar sig över att jag är sjuk. Men jag känner faktiskt att jag måste skriva av mig någonstans eftersom jag inte har någon att prata med, och även om det inte är tillåtet att tycka synd om sig själv så kan jag inte låta bli att göra det, för det gör så jävla ont! Och jag är så trött. 

- Paulina

Kommentarer
Postat av: Carina

Får väl rycka in då mamma inte går att nå:) Har du testat alvedon? Allt måste inte genomlidas liksom. Kanske är det dags med ett nytt läkarbesök också eftersom det inte ger sig med det du fått utskrivet. Ibland måste man byta medicin. Hoppas att det snart blir bättre. Kram Carina

2010-04-17 @ 18:44:13
Postat av: Mamma a Johannes

stackare :(

a denna gang menar jag det :))



Kraaaam <33

2010-04-17 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0