18 april

Jösses! Var kom all min energi ifrån? Från att ha varit nära sprängningsläget igår kväll (åtminstone kändes det så då min hals och mina öron gjorde så fruktansvärt ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen) till att känna mig så pigg som jag faktiskt gör nu. Det är tokigt. Visserligen började trycket i huvudet släppa en aning kring två inatt och jag tänkte att nu så, nu är jag påväg att bli frisk. Imorse mådde jag dock skit igen, med värre halsont än någonsin. Min aptit har dock äntligen återvänt, jag lyckades efter mycket möda och ganska mycket pina trycka i mig två mackor och två tallrikar med fil till frukost. Sedan kände jag hur det började vända. Halsen gör inte lika ont, jag har orkat duscha, ta på mig lite ordentliga kläder, tvättat en maskin tvätt och börjat städa undan lite då det ser ut som ett bombnedslag här. 

Jag hoppas verkligen att den här energin stannar kvar, jag börjar äntligen känna igen mig själv. Jag är inte van vid att ligga helt däckad flera veckor i rad.. 

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0