Inlämning

Sitter och vågar inte riktigt trycka på "lämna in-knappen". Jag vet egentligen att jag inte kommer att göra något mer på uppgiften nu den sista timmen, men att lämna in en uppgift som känns långt ifrån hundra känns aldrig kul. 

Jag tänkte i alla fall att sen, när jag tagit steget och tryckt på knappen, så ska jag cykla in till stan en sväng. Får bli en slags blandning av belöning-/tröstshopping. Belöning för att jag faktiskt lyckades lämna in, och tröst för att jag fortfarande känner mig lite småförtvivlad över uppgiften. Jag såg att Intersport i Karlskrona har ett erbjudande för alla som är medlemmar på Friskis idag. Kanske ska köpa lite snygga träningskläder eller en mössa eller nåt nu inför hösten!

Och på fredag får jag äntligen träffa den här fina pojken igen! Längtar!

Kram!

(Jag tryckte förresten på knappen någonstans i mitten av inlägget. Var liksom lika bra.)

Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Bra jobbar Paulina! Kämpa på! (:

Svar: Tacktack lillebror! :)
Paulina

2012-09-26 @ 16:44:42
URL: http://conifiero.blogg.se
Postat av: Trees, gravid i London

Hoppas det gick bra med din inlämning ändå ;)
(Fin bild)!

Svar: Ja, det gick faktiskt jättebra. Så glad! Och tack så mycket :)
Paulina

2012-10-03 @ 18:27:04
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0