Boost av självförtroendet




När man verkligen känner att träningen gör nytta och att man orkar lite mer ju fler veckor som går. DEN känslan är så otroligt peppande! Den känslan får mitt självförtroende att gå uppåt åtminstone för en stund. Den känslan har gjort att träning har blivit en så otroligt viktig del i mitt liv. Genom träningen kan jag få utlopp för alla känslor som slåss inom mig. Ilska, stress, irritation, deppighet, förtvivlan och inte minst glädje! 

Jag håller tummarna för att den känslan håller i sig, länge!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Den bästa känslan!

Svar: Ja, verkligen! :D
Paulina

2013-02-28 @ 20:09:27
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0