En dröm

Flera av er vet säkert om att jag har en förmåga att drömma väldigt mycket när jag sover. Vissa morgnar vaknar jag helt slut, med i princip hela långfilmer på näthinnan. Mycket påfrestande ibland, då jag inte känner mig riktigt utvilad efter en "drömfylld" natt. Men också ganska kul vissa gånger.

Inatt till exempel drömde jag att jag, min pappa, min mamma och mitt marsvin Hugo var iväg och campade i en mycket stor och konstig husvagn (med tre rum!). Himla spännande faktiskt, med tanke på att mina föräldrar är skilda sedan länge och mitt marsvin dog för ungefär åtta år sedan. Det konstigaste av allt var nog dock att större delen av drömmen gick ut på att jag rotade igenom husvagnens enorma mängd köksskåp och var otroligt frustrerad över att allt var i en enda oordning och att det mest fanns en massa konstiga bönor och annat trams och inget gott som jag kunde äta. 

Så kan det va. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0