Småfix



Den här dagen kunde inte haft en bättre start. Jag vaknade klockan 8 av mig själv och kände mig helt utvilad för en gångs skull. Solen sken och jag gick upp, fixade frukost och satt sedan i lugn och ro och bläddrade igenom hela senaste Veckorevyn som kom i brevlådan igår. 

Jag hade egentligen tänkt plugga lite nu på förmiddagen, men eftersom jag bara har en sak inplanerat på hela dagen: ett cirkelfys-pass kl 14.30, kände jag att jag kunde unna mig att ta det lugnt en stund och plugga senare istället. Nu ska jag snart värma lite rester till lunch och sen blir det nog lite småfix här hemma. Insåg nyss att jag inte ens minns när jag dammade senast, så det får nog bli ytterligare ett delmål för dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0